Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizace principů protichybového zabezpečení blokovými a cyklickými kódy
Fančal, Petr ; Číž, Radim (oponent) ; Šilhavý, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce seznamuje s principy protichybového zabezpečení lineárními blokovými a cyklickými systematickými kódy a jejich vizualizace pomocí výukového programu. První část práce obsahuje ucelený teoretický základ principů protichybového zabezpečení a vlastnosti lineárních blokových a cyklických systematických kódů. Druhá část popisuje samotný výukový program, realizovaný v grafickém prostředí GUI programu MATLAB. Tato aplikace krok za krokem vizualizuje dílčí části výpočtů při zabezpečení, detekci i opravě chyb. Jejím hlavním přínosem je využití jako názorné výukové pomůcky.
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Výukový program pro demostraci principů indexování
Škurla, Ján ; Lukáš, Roman (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je demonstrace jedné z metod indexování, a to B+ stromu pro předmět databázové systémy. Cílem bylo vytvoření výukového appletu, kterí má sloužit jak názorná ukázka vnitřní struktury B+ stromu s popisem jednotlivých operací; vkládání, vyhledávávání a mazání.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - cévní mozková příhoda
Rosinská, Monika ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit vzdělávací hru pro děti ve věku 7-10 let na téma první pomoc při cévní mozkové příhodě. Aplikace byla vyvíjena pro operační systém Android ve vývojovém prostředí Unity. Při vývoji byla zohledněna psychologie, emoce a vzdělávání dětí a byla aplikována gamifikace. Děti, které aplikaci vyzkoušely, byly poté schopny popsat příznaky mrtvice a věděly, co mají v takové situaci dělat. Přínosem této práce je, že děti umějí podat první pomoc a kontaktovat zdravotnickou záchrannou službu, pokud je to potřeba. Umějí také rozpoznat příznaky cévní mozkové příhody neboli mrtvice.
Nástroj na procvičování vědomostí k maturitě
Mořkovský, Samuel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením edukační mobilní aplikace pro maturitní předmět uměleckých středních škol Dějiny výtvarné kultury. Při práci byl proveden průzkum mezi studenty umělecké SŠ pro získání informací o jejich postoji ke zmíněnému předmětu a zkušenostech s edukačními aplikacemi. Po průzkumu byla provedena realizace mobilní aplikace pro systémy iOS a Android. Serverová aplikace pak realizuje veškerou logiku a za pomocí HTTP komunikuje s mobilní aplikací na zařízeních uživatelů. Data jsou uchovávána v relační databázi MySQL. Pro správu obsahu je poskytnuto webové rozhraní s přihlášením. Po realizaci byl otestován UX se studenty pro získání zpětné vazby. Výsledkem byly pozitivní reakce a pokud by aplikace obsahovala větší množství obsahu, studenti by ji aktivně používali. Výsledky práce ukazují, že ji studenti považují za přínosnou a další vývoj má význam.
Mobilní aplikace pro usnadnění online školní výuky a komunikace se studenty
Otáhal, Lukáš ; Vlnas, Michal (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit podpůrnou mobilní aplikaci pro studenty i učitele, rozšířenou o možnosti, které nejsou u dosud existujích školních aplikací na trhu zatím dostupné. V aplikaci podle přihlášení budou 2 pohledy. Pohled pro žáka a pohled pro učitele. Aplikace je vytvořena s důrazem na jednoduchost a přívětivost použití. Aplikace nabízí možnosti, jako je psaní a hodnocení testů, zobrazení studijních materiálů, zadávání či prohlížení úkolů, zobrazení novinek ze školy nebo školních akcí, přehled rozvrhu, přehled tříd a detailní informace žáka s klasifikací. Nově vzniklá školní aplikace je vytvořena přes platformu Jigx a data jsou uložena v databázi AzureSQL.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - cévní mozková příhoda
Rosinská, Monika ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit vzdělávací hru pro děti ve věku 7-10 let na téma první pomoc při cévní mozkové příhodě. Aplikace byla vyvíjena pro operační systém Android ve vývojovém prostředí Unity. Při vývoji byla zohledněna psychologie, emoce a vzdělávání dětí a byla aplikována gamifikace. Děti, které aplikaci vyzkoušely, byly poté schopny popsat příznaky mrtvice a věděly, co mají v takové situaci dělat. Přínosem této práce je, že děti umějí podat první pomoc a kontaktovat zdravotnickou záchrannou službu, pokud je to potřeba. Umějí také rozpoznat příznaky cévní mozkové příhody neboli mrtvice.
Interaktivní aplikace pro výuku tematického celku "Země jako vesmírné těleso"
Černík, Václav ; Křížek, Marek (vedoucí práce) ; Houfková, Jitka (oponent)
Interaktivní aplikace pro výuku tematického celku "Země jako vesmírné těleso" Abstrakt Práce se zabývá tvorbou interaktivní aplikace pro výuku tematického celku "Země jako vesmírné těleso" na gymnáziích. V teoretické části se obecně pojednává o digitálních technologiích ve výuce, výukových aplikacích a pedagogicko-psychologických aspektech problematiky. Tematický celek byl vymezen a analyzován s využitím kurikulárních dokumentů, učebnic a školních atlasů. Na základě analýzy byla vybrána dílčí témata, která byla následně zpracována ve výukové aplikaci formou jednotlivých učebních objektů. Bylo vytvořeno 8 učebních objektů ("Vzdálenosti a rozměry", "Oběžná dráha Země", "Roční období", "Sluneční čas", "Měsíční fáze", "Zatmění Slunce a Měsíce", "Oběh kolem barycentra", "Slapové jevy") a další 4 učební objekty byly převzaty ("Sluneční soustava", "Tvar Země - geoid", "Pásmový čas", "Budoucí zatmění"). Ke každému učebnímu objektu byl vytvořen teoretický úvod a dále byly navrženy metodické otázky a úkoly. Výsledná výuková aplikace bude dostupná na internetu jako webová aplikace, bez nutnosti instalace. Klíčová slova: výuková aplikace, interaktivita, výuka zeměpisu, sluneční soustava, Země, Měsíc
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Vizualizace principů protichybového zabezpečení blokovými a cyklickými kódy
Fančal, Petr ; Číž, Radim (oponent) ; Šilhavý, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce seznamuje s principy protichybového zabezpečení lineárními blokovými a cyklickými systematickými kódy a jejich vizualizace pomocí výukového programu. První část práce obsahuje ucelený teoretický základ principů protichybového zabezpečení a vlastnosti lineárních blokových a cyklických systematických kódů. Druhá část popisuje samotný výukový program, realizovaný v grafickém prostředí GUI programu MATLAB. Tato aplikace krok za krokem vizualizuje dílčí části výpočtů při zabezpečení, detekci i opravě chyb. Jejím hlavním přínosem je využití jako názorné výukové pomůcky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.